czwartek, 28 marca 2013

Można też grać systemem  na 5 spotkań .Wybierasz najbardziej pewnych 5 zdarzeń  na  cały dzień (jak analizować spotkanie względem szansy trafienia podam później ) . Idziesz obstawić do tego trzeba rzec że w niektórych zakładach bukmacherskich  jest bonus za 5 spotkań na kuponie około 1,10 taki dodatkowy mecz tylko ma wejście 100% .  Powiem szczerze że mi weszły 2 kupony właśnie w taki sposób. To jest oczywiście tylko jeden z wielu sposobów  grania w zakładach bukmacherskich. Myślę że to jest  jeden z lepszych systemów ale chciałem wam jeszcze parę przestawić , wracając do tematu zawsze jest tak że po  takiej analizie będzie z 10-12 pewniaków z których 8 lub 9 wejdzie tylko trzeba wybrać te odpowiednie :) . Jak ktoś wpadnie w systematyczność to można zarabiać lepiej niż w zwykłej pracy ale nie mówię  że ktoś zostanie zarabiającym graczem .

1 komentarz:

  1. Systemem można grać jak najbardziej, ale trzeba umieć to robić gdyż bywa to dość skomplikowane. Ja zazwyczaj obstawiam mecze na wygraną któregoś ze zespołu i w sumie dość nieźle mi to idzie. Bardzo podoba mi się granie u https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie ponieważ właśnie tam mogę znaleźć dość wysokie mnożniki na mecze moich ulubionych zespołów.

    OdpowiedzUsuń